21 Ogos, 2009

lama dah tak merepek

lama dah aku tinggalkan laman ni....sesaja nak perangat dia balik.....macam-macam cerita kat sekolah, sampai ader yang tanya aku betul ke ni borang tukar sekolah dalam daerah...mana la aku tau, yang aku tau dok sekolah buat keja yang dah kena kita buat....tang tukar sek ni tak gemor aku...leceh..dah ler orang rumah sekolah jauh...aku asyik lewat jer ke sekolah...tuh dah kira race juga la kat jalan kota lama....kekadang tuh bengang juga kat lori ni...depa ni pun dah tau lambat tu ke tepi ler ni nak dok tengah juga....setau aku lori ni jam 9 baru bole masuk trax...ni jam 7 atas jalan dah....leceh

1 ulasan:

yginsaf4 berkata...

baru nk baca.. ehehe